Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
18-12-07, 07:18 #14
Hei!
det blir ganske urimelig å dømme en norsk organisasjon for det som skjer i et annet land. Min erfaring fra organisasjonsarbeid internasjonalt er at samarbeid gjennom internasjonale organisasjoner er for utveksling av erfaringer. Dette samarbeidet kan ikke påvirke arbeidet i den enkelte organisasjon. I helt ekstreme tilfeller kan styuret i det internasjonale forbundet kritisere nasjonalt arbeid.
Så her er det nopen som retter baker for smed - men kanskje har man det som en oppgave å gjøre livet surest mulig for en organisasjon som NTF som forsøker å gjøre noe for alle med sykdom som vi her på forumet sliter med. I tilfelle kan det bli så destruktivt at ingen lenger vil jobbe med dette? Hva gjør vi da?
Tidligere har enkelte her på forumet tatt til ordet for å danne en ny og egen organisasjon - intet har skjedd?
Så når man ikke har noe bedre altarenativ kunne det kanskje være en ide å bli med i NTF og komme med positive innspill til forbedringer i stedet for å slå ihjel? Det er i alle fall det jeg kan tenke meg.Ny her på forumet. Vet ikke hvor lenge jeg vil delta. Noe av informasjonen jeg finner her er nyttig, men samtidig synes jeg det er mye utskjellig av Norsk Thyreoideaforbund.
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Medisinsk norsk-engelsk-norsk ordbok
Av Sonja Midtlien i forumet BiblioteketSvar: 0Siste melding: 16-02-09, 20:51 -
Norsk Thyroideaforbund og BTF
Av Hansen i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 22Siste melding: 18-12-07, 20:19 -
Norsk litteratur om FT4 og FT3
Av marge i forumet Thyreoidea-hormonerSvar: 3Siste melding: 22-03-07, 11:22 -
Hvilke erfaringer har dere med Norsk Thyroideaforbund?
Av Stina i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 11Siste melding: 02-06-06, 19:38

Svar med sitat

Bokmerker