Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
17-12-07, 21:47 #35
Beklager, N'Finn, jeg ser at jeg var veldig uklar.
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Jeg mener at det er urimelig når det at Nycomed står oppført som samarbeidspartner, blir "bevis" for at store deler av NFTs inntekter kommer fra dem.
+ påstander om at Bente B ikke har evne til å kommunisere.
(vanskelig å forsvare seg mot)
Innlegget du skrev rett før mitt, skriver du:Jeg såg ikke det innlegget. Jeg forstår at du skriver ting så sterkt som du gjør fordi du ønsker et svar....?Nå, etter provoserende påstander kommer de - og det er iallfall bra at de kommer
Jeg er imponert over at vår medpasient BenteB står på og skriver så mye her inne, på tross av at hun blir møtt med så mye motstand og kritikk. Når jeg leser det du skriver til henne, N'Finn, er det min opplevelse at hun og NTF får skylden for veldig mye av det som ikke fungerer. Men det er jo sykdommen som har skylda, ikke NTF!!!
Når det er sagt, er jeg helt enig i at NTF kunne vært sterkere og at foreningen bør jobbe mye mer for at folk skal få Armour og bedre behandling.
Bente B har tatt på seg en viktig jobb som ingen andre her har tatt på seg. Synes hun skal ha respekt for det.
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25

Svar med sitat

Bokmerker