Sitat Opprinnelig skrevet av Reven
Er enig i at N'Finns påstander faller på sin egen urimelighet. Han vrir jo på alt du skriver og bruker det mot deg og NTF. Jeg kan ikke se hvordan en så paranoid holdning skal kunne hjelpe oss pasienter.
Jeg er helt uenig! Jeg synes n`Finn stiller kritiske spørsmål, og det må være lov i en slik diskusjon. Både Bente B og n`Finn greier godt å svare for seg og få frem sine synspunkter. Ã… kalle noen for paranoid her inne, DET synes jeg derimot er smålig og lite medpasientvennlig!

Det er mulig du Reven fungerer godt på din Levaxin. Jeg husker ikke din historie, men jeg synes du bør ha forståelse for at dine medsyke, som IKKE fungerer på Levaxin, må kunne forvente mer hjelp fra en Pasientorganisasjon enn et skarve skriv om Armour - forbeholdt villige leger.

Jeg synes ikke Bente B har gitt oss noe lys i tunnellen - hva angår hjelp fra foreningen for stoffskiftesyke som ikke fungerer på Levaxin. Ikke i det hele tatt! Jeg vet at jeg må fortsette å importere min Armour og greie meg på egen hånd....som jeg forstår, i lang tid ennå fremover...

Trenger jeg presiere (som er gjort av mange for n`te gang) at jeg ikke går ut og anbefaler andre å gjøre det samme? Det gjør jeg altså ikke! Dette er mitt valg og gjelder kun for mitt eget liv.