Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
17-12-07, 17:12 #32
Jeg er helt uenig! Jeg synes n`Finn stiller kritiske spørsmål, og det må være lov i en slik diskusjon. Både Bente B og n`Finn greier godt å svare for seg og få frem sine synspunkter. Ã… kalle noen for paranoid her inne, DET synes jeg derimot er smålig og lite medpasientvennlig!
Opprinnelig skrevet av Reven
Det er mulig du Reven fungerer godt på din Levaxin. Jeg husker ikke din historie, men jeg synes du bør ha forståelse for at dine medsyke, som IKKE fungerer på Levaxin, må kunne forvente mer hjelp fra en Pasientorganisasjon enn et skarve skriv om Armour - forbeholdt villige leger.
Jeg synes ikke Bente B har gitt oss noe lys i tunnellen - hva angår hjelp fra foreningen for stoffskiftesyke som ikke fungerer på Levaxin. Ikke i det hele tatt! Jeg vet at jeg må fortsette å importere min Armour og greie meg på egen hånd....som jeg forstår, i lang tid ennå fremover...
Trenger jeg presiere (som er gjort av mange for n`te gang) at jeg ikke går ut og anbefaler andre å gjøre det samme? Det gjør jeg altså ikke! Dette er mitt valg og gjelder kun for mitt eget liv.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25

Svar med sitat

Bokmerker