Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
15-12-07, 17:39 #18
Foreningen holder ikke dette hemmelig, tvert imot, dette står på foreninges nettside åpningssiden. Det står sogar at Levaxinprodusenten er samarbeidspartner, og det skal vi vel tro på.
Så skal den ene parten av samarbeidet gå ut å anbefale sine medlemmer produkter som denne samarbeidsparneren for ikke lenge siden var med på å utkonkurrere ?
NORSK THYREOIDEAFORBUND har organisasjonsnr. 981 054 121
Regnskap er tilgjengelig for alle - på brønnøysund http://www.brreg.no/
Men det koster Kr.150.
Der vil det gå frem hvor stor posten er i tidliger godkjente regnskaper.
Dette har vært debattert før, men Bente Bakke kan gjerne legge frem ferskere tall en Brønnøysund kan - hvis hun vil da.
Så vil jeg bare utdype mitt syn med at jeg synes det er fint at foreningen får slike inntekter - det er enda finere å få fra flere.
Det er behandlingen og omtalen andre produkter får jeg mener ikke er bra. Vi som pasienter lider under at vi ikke har produkter å velge mellom. Det bør det ikke være nødvendig å påpeke. Foreningen burde jobbe for at pasientene får en bedre behandling og en mangfold produkter å velge i.
Det er vel bare vi som har en pille ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25

Svar med sitat

Bokmerker