Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Hybrid View
-
10-12-07, 11:12 #1
"Skrevet: Ons Apr 12, 2006 8:32 pm Tittel: Retningslinjer for bruk av forumet
Opprinnelig skrevet av BenteB
--------------------------------------------------------------------------------
Disclaimer:
Opplysningene på dette nettstedet må aldri brukes i stedet for kontakt med, undersøkelse hos eller behandling av lege og annet helsepersonell. Opplysningene må heller ikke brukes som utgangspunkt for å stille diagnoser, endre medisin eller dose, eller avgjøre valg av behandling.
Husk at dette nettstedet er et ledd i såkalt likemannsarbeid og har ingen fagpersoner. Hverken nettstedet eller forumets innehavere/moderatorer kan holdes ansvarlige for skader eller problemer som måtte oppstå om du velger å følge råd hentet herfra. All deltakelse skjer på eget ansvar ".
Bente Bakke!
Retningslinjene som er gjengitt over er rammene for virksomheten i dette forumet!
Jeg reagerer på din kritikk av n`Finn. Hadde det ikke vært for han, hadde jeg vært mer død enn levende. Legene jeg har vært hos har hatt all mulighet til å hjelpe meg, men kombinasjonen med at de dessverre vet lite og er skråsikre, har vært en katastrofe for meg, helsemessig, sosialt, økonomisk, m.m. Og jeg er ikke den eneste! Det virker som at det er forholdsvis vanlig at pasientene er underdoserte. Hva gjør vi da? Jo! Vi tar oss kraftig sammen. Kjenner endel mennesker som kan vinne verdensmesterskapet i å ta seg sammen. For det er jo det vi vil; fungere som vanlige borgere i dette landet; arbeide, studere, ha omsorg for andre, delta i samfunnslivet, m.m. Noen av legenes manglende kunnskap om hypothyreose har store negative konsekvenser.
Da er det særdeles godt at vi bl.a. har n`Finn som har mye kunnskap!
Han formidler sin egen erfaring og presiserer ofte akkurat det poenget. Videre at denne sykdommen arter seg forskjellig hos den enkelte og at vi alle må gjøre våre egne erfaringer. Hva mener du vi skal gjøre når vi ikke blir bedre?
Det er fint å få informasjon om virksomheten i forbundet. Du har skrevet noen innlegg som er besvart av noen medlemmer. Men jeg forstår ikke helt hva du vil med det, når du ikke følger opp tråden med de spørsmål og synspunkter som kommer etter dine innlegg? Da blir det vel et dekret? Vi lever, som kjent, i internetttiden med et tastetrykk unna masse kunnskap. Synes det er leit at dere har fjernet linken til dette forumet på NTF`s sider, men mange ramler inn hit likevel. For å forbedre situasjonen til stoffskiftepasienter trengs alle gode krefter, å legge lokk på kunnskap, erfaringer er ikke til fordel for saken vår.
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25

Svar med sitat

Bokmerker