Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
11-11-10, 21:28 #11
Sv: Alvorlig talt - Norsk thyrodeiaforbund
Generalisert:
Mange av oss her inne har ikke blitt bedre av den offentlige retningslinja for behandling av spes. lavt stoffskifte.
NTF ligger på den linjen, og i dagens situasjon må de nok det.
Selv om det i senere tid har kommet litt andre behandlingstanker inn i bildet der, er ikke informasjonsbrosjyrer etc. noe annet enn det Nycomed selv har skrevet.
Personlig har jeg vært medlem i mange år, og et visst samhold kan en føle, men de har ikke så mye å komme med.
Medisinsk er det svært lite opplysninger å få.Svært lite.
Mestringskurs er "in"
Min personlige mening--vi lærer å mestre livet hver eneste dag, vi som går "slik".Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Alvorlig allergi som bare blir verre og verre.
Av Hild Adelen i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 28-11-10, 19:08 -
Alvorlig talt - Norsk thyrodeiaforbund
Av Jerene i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 23Siste melding: 12-11-10, 13:24 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Medisinaldepot AS
Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 36Siste melding: 05-01-10, 13:54 -
Medisinsk norsk-engelsk-norsk ordbok
Av Sonja Midtlien i forumet BiblioteketSvar: 0Siste melding: 16-02-09, 20:51

Svar med sitat

Bokmerker