Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
Noen apotek tilbyr måling av blodtrykk. Stikk innom å få målt et nytt, vil ikke forundre meg om det er der svimmelheten ligger.
Hei igjen.

Igår var jeg på sykehuset for å ta en sjekk, siden jeg er så utafor og dårlig med svimmelhet etc. Nå er nesten svimmelheten det som er verst. Det svir i hals og nakkemuskler og er vel mest sannsynlig at det kommer derfra. Har aldri kjent at jeg svir i halsmusklene noen gang. Kjertelen er jo varm og hoven så må da ha noen forbindelse med det. Men noe må henge sammen med sykdommen ,at musklene ble stivere og stivere ettersom verdiene mine ble høyere og høyere. Og da blir det jo enda trangere, også situasjonssvimmel fra før av da så.. Ingen som har opplevd dette altså?

Blodtrykket mitt var 119/69 og blodmetning var 96%. Blodprosent på 15 tror jeg d var. Jern på 12 og B12 på 250 og ingen infeksjoner.

Men kan jeg ikke ta behandlinger på nakken altså? Kan da ikke gå slik, eller sitte og ligge i sofaen i månedsvis? Hvordan skal jeg ha krefter til å takle sykdommen ellers da om jeg ikke kan få behandling på nakken.

Håpløs situasjon å komme i.