Viser søkeresultater 1 til 10 av 64
Threaded View
-
09-07-11, 12:55 #7
Sv: TSH på 3,99. Hormoner i bund. Tonsvis af plager. Diagnose: "Hypokonder"
Er der nogen grund til, at du ikke har bedt din søster om hjælp før? Og hvad sagde hun ellers til din sygehistorie, i tidens løb?
Jeg spørger lidt "tæt på" fordi det undrer mig, at du ikke er blevet tilbudt hjælp indenfor familien, særlig når du har en søster der er "helsepersonel" i forvejen. Det har lidt betydning også, om din søster er "autoritetstro-løs" nok til at kunne hjælpe dig, eller om hun er for underkuet (af lægerne) til at stille spørgsmålstegn ved deres dispositioner. Under alle omstændigheder: meld dig ind i denne patientforening og benyt dig af deres telefontid, når du er i vildrede eller har brug for uvildig hjælp.
Og bliv nu ikke væk forever, vel? Der er garanteret andre, der har det lige som du, og sidder i samme klemme som din. De (og os) har brug for at vide, hvordan det går med dig efterfølgende. Er det en aftale?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
2½ år med mange ulike plager som kommer i kategorien hypothyreose
Av Lillylille i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 13-05-11, 14:01 -
Merkelige kroppslige plager ved inntak av feks brød
Av helgemann i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 22-02-11, 12:15 -
Plager etter leppebiopsi
Av Puselille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-10-10, 21:21 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Ang. kroppslige plager - som nedenfor
Av ung mor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 1Siste melding: 07-04-05, 11:21

Svar med sitat

Bokmerker