Viser søkeresultater 1 til 10 av 64
Threaded View
-
09-07-11, 12:23 #6
Sv: TSH på 3,99. Hormoner i bund. Tonsvis af plager. Diagnose: "Hypokonder"
kære begge 2
ih tusind tak for svaret . selvom det ikke er lægerne der fortæller mig alt dette føler jeg nu at nogen kan se noget lægerne har ignoreret og derfor mit utroligt dårlige helbred . jeg er på ingen måde hypokonder, og derfor har jeg simpelthen ikke forstået hvad det var der skete med min krop .
føler bare jeg er løbet mod en mur hver gang , jeg har søgt hjælp. og fra at være en stærk pige både psykisk og fysisk - er det frygteligt ikke at kunne noget . selv et skruelåg kan jeg ikke længere dreje af , og nogen gange har jeg måttet køre ind til siden fordi jeg ikke havde kræfter til at dreje rattet .
jeg troede det var d. vitamin manglen der gjorde dette , men ikke desto mindre har jeg virkelig været bange for om dette var noget livstruende .
jeg vil bede min søster som er sygeplejerske om hjælp , med at komme videre i systemet
jeg er super taknemmelig for at i gad at se på dette . det skal i bare vide
mange hilsner fra carina
Lignende tråder
-
2½ år med mange ulike plager som kommer i kategorien hypothyreose
Av Lillylille i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 13-05-11, 14:01 -
Merkelige kroppslige plager ved inntak av feks brød
Av helgemann i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 22-02-11, 12:15 -
Plager etter leppebiopsi
Av Puselille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-10-10, 21:21 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Ang. kroppslige plager - som nedenfor
Av ung mor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 1Siste melding: 07-04-05, 11:21

Svar med sitat

Bokmerker