Viser søkeresultater 1 til 10 av 64
Threaded View
-
08-07-11, 15:50 #14
Sv: anti tpo test - hashimoto eller graves
hej - tja som alt andet i min historie ja så har de sendt mig hjem uden andet . kun med besked på at jeg skal have masser af d vitamin . jeg er frygtelig ked af det , men jeg aner ikke så meget om hvad kortisol kan forårsage af problemer , det eneste jeg lige nu ved er at patientvejledningen på sygehuset ,synes min sag er under al kritik og at jeg er blevet sluppet alle steder uden nogen har fulgt op og ført det videre .
Min læge er gået på sommerferie og vil efter ferien vist nok holde et møde med andre læger for at se hvad de kan finde frem til . -alt dette med stofskiftet er jo en helt ny verden for mig - det eneste jeg egentlig selv var nået frem til at fejle var at jeg troede jeg havde nervebetændelse - grundet al min kløe - men dette er heller ikke undersøgt endnu .
jeg vil da sige / kræve den test du skriver når de vender tilbage .så mange tak for det hint
Lignende tråder
-
2½ år med mange ulike plager som kommer i kategorien hypothyreose
Av Lillylille i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 13-05-11, 14:01 -
Merkelige kroppslige plager ved inntak av feks brød
Av helgemann i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 22-02-11, 12:15 -
Plager etter leppebiopsi
Av Puselille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-10-10, 21:21 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Ang. kroppslige plager - som nedenfor
Av ung mor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 1Siste melding: 07-04-05, 11:21

Svar med sitat

Bokmerker