Hei Sier du det ja. Var vel derfor jeg ble helt slått ut etterpå da :( Har bare merka en tydelig forverring både i musklatur(stivhet) og deretter økende svimmelhet(konstant) etter at jeg fikk dette høye stoffskifte. Så må da ha noe med det å gjøre, kan da ikke være så tilfeldig. Sykdommen ble også vanskeligere å takle når svimmelheten ble konstant. Klarer ikke å gjøre noen ting. Ville derfor prøve å løse opp litt.

Begynte for 10-12 dgr siden(tror jeg d var) å ta tilskudd. 1 tabl Selen, 1 tabl D-vitamin med E, 1 tabl C-vitamin og 1 tabl Magnesium.

Hmmm... Blodtrykket fra 2005 og fram til feb 2009 har vært på 115/75 også sjekka jeg det ikke før nå i starten på juni og da var det 130/90. Han sa at begge deler var helt fint i forhold til alder etc. Også har jeg fått økende trykk bak øynene som jeg ikke vet om kommer fra sykdommen eller om jeg skulle ha sjekka synet og korrigering av linsestyrke. Er ikke rød eller hoven. Gud..synes det er mye nå, og kjenner jo at jeg blir litt engstelig oppi dette her.

Lurer på hvordan prøvene har forandret seg siden starten på juni. Merker at Inderalen ikke klarer å ta unna alle hjertebank og skjelving nå så har vel økt føler jeg. Eller så har jeg blitt mere engstelig. Føler seg som en krøpling Har vel lest en og annen solskinnshistorie men hadde trengt flere nå tror jeg