Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Hybrid View
-
04-07-11, 16:41 #1
Sv: Uvitenhet og uforstand spesielt om hypotyreose type 2
Tusen takk! Så kjempekoselig sagt av deg Kevlin

Jeg tror jeg vil gjøre alt for å få legene til å forstå hvordan sykdom i thyroidea EGENTLIG er. Det er begredelig at de som skulle hjelpe oss selv trenger så mye hjelp!
Noe må ha gått forferdelig galt underveis i det moderne medisinerstudiet! Per Egil Hegges bok "Og så må du ikke stille spørsmål" er vel så aktuell i dag som på 1980-tallet da hans meget syke kone ikke fikk hjelp fordi "blodprøvene var fine" !! Jeg har også hatt litt kontakt med ham med ønske om at boka kommer i nytt opplag.
Per Egil vil det gjerne, men det er ikke bare bare å få forlaget på gli. De er heller mer kald enn lunkne (dvs uinteresserte!!)
Da må vi som har sykdommen jobbe for å få forlag til å forstå hvor viktig det er å spre kunnskap om sykdommer i skjoldkjertelen
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Hypotyreose type 2
Av minnie i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 9Siste melding: 23-11-13, 11:14 -
Hypotyreose Type 2
Av Anisa i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 8Siste melding: 31-03-10, 13:06 -
Dr. Mark Starr's "Hypotyreose Type 2: Epidemien"- forskning
Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 2Siste melding: 07-03-09, 09:16 -
Bilder: FØR og ETTER Levaxinbehandling (Hypotyreose Type 2)
Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 2Siste melding: 29-09-08, 13:44

Svar med sitat

Bokmerker