Viser søkeresultater 1 til 10 av 403

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Oppland
    Meldinger
    841

Standard Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010

Der var du jo på nett jo:-D så braB-) sitter å knotter på en mobil så jeg har ikke helt fått med meg alt som har skjedd mht om du var på nett eller ei. Skrev at jeg skulle kontakte deg i morgen. Og det hadde jo vært koslig uansett. Hmm... Jammen sliter du med å få opp ft4 verdiene dine! Man blir ikke i form av en ft4 på 9! Hvordan oppfører magen din seg egentlig? Et litt privat spørsmål kan man si.. Beklager... Men man kan vel mistenke at det er noe galt med opptak fra tarmen. Har du intoleranser som gluten? Vet du noe om det? Klem til deg:-D
    Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
    "Du skal være tro." Andrè Bjerke.

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    800

Sitat Opprinnelig skrevet av Jeanette Ws. Vis post
    Jammen sliter du med å få opp ft4 verdiene dine! Man blir ikke i form av en ft4 på 9! Hvordan oppfører magen din seg egentlig? Et litt privat spørsmål kan man si.. Beklager... Men man kan vel mistenke at det er noe galt med opptak fra tarmen. Har du intoleranser som gluten? Vet du noe om det? Klem til deg:-D
    Hei igjen og takk for svar Føler at magen er grei egentlig. Har ikke testet positivt på noe som har med mat å gjøre, inkl gluten. Er litt skeptisk til at det bare er "dårlig opptak". Det kan jo tenkes at jeg rett og slett trenger en solid dose... Jeg doserer meg selv nå, og prøver å ligge under der jeg får hjertebank. Pga binyrer kan det hende at hjertebanken kommer raskere enn dosen skulle tilsi. For meg virker Erfa svakere enn Levaxin. Jeg har ca samme ft4 på 3,5 grain Erfa som jeg hadde på 100 mcg Levaxin. Min ft4 ligger jo også naturlig lavt, men likevel ikke så lavt som 9.

Ellers er det jo hyggelig å møtes! Slå gjerne på tråden når du er i byen. I alle tilfelle ønsker jeg deg en riktig god og helsebringende sommer! Godt å lese at det går fremover med deg også, og at særlig LDN har virket så bra.

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Sverige
    Alder
    73
    Meldinger
    263

Godt å ha deg tilbake på forumet, Berit!

Håper det går bedre for deg å kombinere Erfa og Levaxin denne gangen! Lykke til, og nyt sommeren.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010

Sitat Opprinnelig skrevet av BeritM Vis post
    Hei Ingvild:-)

Jeg fikk som deg lavt stoffskifte etter fødsel i mars 09. Byttet til Erfa etter et halvt år på Levaxin. Gikk også på hydrokortison i ett år. Sykemeldt i ett år men jobber siden i høst 100%, og formen er egentlig ganske bra. Den blir fortsatt bedre mnd for mnd. Jeg er sjeleglad for at jeg byttet til Erfa. Det tok ca et halvt år på rett dose Erfa før jeg kom i go'siget igjen. I tillegg har vitaminer og mineraler hjulpet enormt. Tok en håranalyse og følger tilskuddsprogrammet jeg fikk på grunn av det.

Har også små barn og føler jeg er en så mye bedre mamma for de nå. Lykke til videre og ikke gi opp!!
    Sød musik i mine ører, BeritM. Du har fuldstændig ret når du skriver til Ingvild: "blir fortsatt bedre mnd for mnd", fordi selv efter snart 6 år på Thyroid, bedres jeg fortsat, selv på de punkter jeg ikke var klar over, var noget galt med før i tiden (snigende nok og man kan vænne sig til alt). Derfor siger jeg nu: fortsat god bedring.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    55
    Meldinger
    1,051

Ja, det var gode nyheter, Berit! Det gir håp for alle som ikke har funnet formen ennå!

Glad på dine vegne

Lignende tråder

1. Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
    Av Atina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 29
    Siste melding: 04-08-10, 20:35
  2. Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
    Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 8
    Siste melding: 02-02-10, 13:01
  3. Diagnosen
    Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 19
    Siste melding: 26-08-07, 21:30

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder