Tusen takk for alle svar!

Det er helt utrolig hvor diffust dette med stoffskifte er, jeg som så for meg at en pille om dagen skulle gjøre alt bra...!

Jeg har nå lest mye positivt om Thyroid som ikke er kunstig fremstillt, er det virkelig så bra som alle skriver? Jeg har prøvd å lete litt etter negative opplevelser med Thyroid men finner jo egentlig ingenting. Jeg er jo iallfall nødt til å prøve dette?

Jeg har gått på Levaxin i 4-5 mnd nå og har ikke den fartstiden som flere andre her inne, men jeg klarer bare ikke å gå rundt og hangle så forferdelig som jeg gjør nå. Tretthet og frossenhet er de to minste problemene synes jeg, men å være helt bortreist i hodet og ikke ha matlyst osv osv er grusomt i lengden. Er bare et tidsspørsmål før jeg behøver sykemelding, og det sitter meget langt inne hos meg..

Har de siste par ukene prøvd en kombinasjon av levaxin og liotyronin men det har vel egentlig bare blitt verre med denne kombinasjonen, piping i ørene har til og med meldt seg på..bare ikke si det er kronisk tinnitus som ikke forsvinner? Hmm...

Men nå må jeg nesten forsøke å få med meg lege eller endokrinolog på et par doser Thyroid fra Efra og se om det gir meg noe mer, har jo ikke noe å tape iallfall føler jeg. Kan leve med at jeg ikke blir superfrisk slik jeg har vært de første 27 årene i livet mitt, men må iallfall bli såpass at jeg kan være i jobb og delta sosialt osv.

Jeg håper, og kan ikke gi opp

Skal nå på ferie også om et par uker og bare krysser fingrene for at jeg kan være noenlunde oppegående slik at jeg orker det i det hele tatt.