Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
03-07-11, 20:30 #8
Sv: Er det noen som IKKE har gått opp i vekt av å begynne på levaxin? :)
Hei.
Jeg la ikke på meg et gram da jeg begynte med Levaxin. Hadde derimot lagt på meg en del pga sykdommen de siste månedene før jeg fikk diagnose og begynte medisinering med Levaxin, men denne vektøkningen stoppet altså med en gang jeg begynte med Levaxin. Å få bort kiloene de uønskede kiloene igjen krever (iallfall for min del) streng disiplin i matveien, mye trening og massevis av tålmodighet. "Sulteslanking" har som regel ingen effekt, og heller ikke slike tablettkurer man får kjøpt "overalt". Spesielt ikke hvis du har en stoffskiftesykdom.... På 14 måneder (som er tiden da jeg har tatt Levaxin) har jeg klart å gå ned 4 kilo, det går litt "fortere" nå, men ikke mer enn kanskje 1/2 kg per måned. Men det går iallfall rette veien...
Tålmodighet er tingen altså - men det er ikke lett når man som jeg er litt (les: veldig) utålmodig etter å "bli som før"....
Lignende tråder
-
Må man alltid begynne på levaxin?
Av tcelinet i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 28-06-11, 10:43 -
noen som har gått MYE ned i vekt??
Av mokki i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 01-10-08, 20:54 -
Kan man få høyt blodtrykk av å begynne på Levaxin???
Av jojo75 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 27-03-08, 11:01 -
Kan jeg begynne med Diane når jeg bruker Levaxin???
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 30-12-06, 12:14 -
Jeg har gått ned i vekt!
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 24-05-06, 17:12

Svar med sitat

Bokmerker