Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
01-07-11, 06:27 #3
Sv: Er det mulig å få adekvat hjelp til en overkommelig pris?
Endringen av mat er over en periode dersom ikke intoleransen er alvorlig. Er den alvorlig er det snakk om en skikkelig allergi. da må du selvsagt holde deg unna dette. jeg synes du skal snakke med legen om at økonomien er begrenset første time, slik at behandlingen forholder seg til dette. det er ikke sikkert at alle pasientene har råd til hele pakka, kanskje du ikke er den eneste! jeg tror han ikke er helt klar over hvor dyrt alt er, som han ber deg gjøre. Du får lage regnestykker underveis, og ta det viktigste. Husk å handle på nett, det du kan!
Ulempen ved å velge et billigere alternativ er at du får ikke den samme, og kanskje aller mest effektive behandling som du får der. For meg var det avgjørende å få ekstra hormoner, som jeg manglet. de fikk jeg hos ham. ingen andre brydde seg med at f eks testosteron var lavt. Balder er ikke noe billigere, og for meg var behandlingen jeg fikk der, ikke tilstrekkelig. På Volvat behandler de, så vidt jeg vet, ikke hormoner i et vidt spekter, eller intereserer seg noe mer for tarmen din enn vanlige fastleger gjør. Hos to forskjellige fastleger har jeg for mageplagene mine fått noen piller de gir små barn som har kolikk, det hjap ingenting.
Det er ikke noe du la være da, for å få råd til mest mulig av behandlingen? Ferie hjemme eller noe annet?
Lykke til!
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Ny på forumet. Trenger hjelp og råd ang. mulig lavt stoffskifte.
Av devin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-11, 23:01 -
Pris etc på Erfa
Av Pluto i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 22-06-11, 11:57 -
Pris på årsforbruk Armour?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-05-06, 14:52 -
Pris på Glucophage?
Av Sonja Midtlien i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 4Siste melding: 13-09-05, 22:12 -
Pris på armour?
Av Ruth i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 27-06-05, 12:39

Svar med sitat

Bokmerker