Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Tråd: Knogleskørhed!!!!
Threaded View
-
28-06-11, 10:19 #16
Sv: Har brug for lidt hjælp!!!
Ja, dosen er og blir vanskelig. Hva tar du for mage/tarm? Jeg tenker at prøvene kan tyde på dårlig opptak. Da ville jeg tatt MSM, probiotika og fordøyelsesenzymer i forbindelse med måltid. Selv bruker jeg nå 3 ganger 60mg Erfa og har FT4 på 16, altså betydelig høyere enn deg. Nå er det individuelle forhold, men likevel... Unngå fibertilskudd eller veldig fiberrike måltid i forbindelse med inntak av stoffskiftemedisin. Jeg tar en multivitamin som inneholder fiberhusk og den tar jeg like før jeg legger meg om kvelden, (siste Erfa dose tar jeg klokken 1430). Dette for å lage så lang avstand mellom fiber og medisin som mulig.
Det finnes måter å utelukke depresjon på. Jeg synes du skal kreve en slik test, for å avslutte den (idiotiske) diskusjonen du har med din saksbehandler. Testen består av et spørreskjema som man skorer et visst antall poeng på. Spørsmålene går selvsagt på konsentrasjon, ork, søvn mm. Men den går også på tanker om å ta livet sitt, om man føler at tilværelsen er håpløs, evne til å kjenne glede osv. Det er et eget navn på den testen som jeg ikke husker i farta, men jeg kan finne det ut for deg hvis du er interessert?

Svar med sitat

Bokmerker