Det var meget høye tall på T3 og T4.
Du skriver at du har gått på levaxin..har du hatt lavt stoffskifte frem til du fikk høyt nå?

Jeg tror angsten din er noe som følger det høye stoffskiftet, og når man er så dårlig som jeg oppfatter at du er nå, så er det ikke rart man får angst. kanskje du skulle spørre legen din om Sobril eller lignende, da greier du bedre å hvile innimellom.

Jeg hadde det som deg på slutten av svangerskapet mitt og noen måneder frem uten at noen skjønte at det var stoffskiftet mitt det var noe i veien med. jeg opplevde betydelig angst da jeg lå der med en kropp som ristet og svettet, jeg trodde jeg var i ferd med å bli gal, for jeg ante ikke hva som feilte meg.

Det er ganske vanskelig for samboere og barn også, når mamma`n og kjæresten har det slik, de er nok litt redde og fortvilet di også over å ikke kunne hjelpe.

Jeg hadde min mor som kom og var hos oss hver dag i 2 uker, det gjorde det SÃ… mye lettere for alle. jeg vet at mange andre ikke har denne muligheten, men det er viktig å si :hjelp, og å ta imot hjelpen når den tilbys.

jeg kan ikke annet enn ønske deg lykke til og håpe at neo virker ganske fort på deg.

Hvil deg igjennom påsken hvis du kan. la rotet ligge(eller deleger det til andre)

Ha en fin påske fra meg.