Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Hybrid View
-
21-06-11, 20:54 #1
Sv: Det mest sannsynlig er stoffskifte det er noe i veien med
Tuuuuuuuuusen takk for kjempefint svar over her

Jeg har liksom følt meg litt dum som maser på legen min om å få utredning osv... ettersom prøvene ligger "innenfor ref omr", Men det hjelper jo ikke meg at de ligger innenfor så lenge jeg føler meg helt utslitt..!! det er vansklig for legen min å forstå.
Men jeg må bare bytte lege.. men jeg vet jo ikke hvem som er flinke innen dette feltet...
Jeg tok blodprøver på dagen begge ganger, i aug husker jeg ikke klokken, men det var før kl 1500i allefall, og de jeg tok nå i juni tok jeg ca kl 11:30
Føler liksom at jeg har fått en sykdom i fanget som jeg ikke vet stort om foruten symtomene som jeg har levd med siden barndommen.. ingen lege som kan fortelle meg noe særlig for de har ikke peiling... Setter utrolig stor pris på dere og dette forumet, er jo her man får kunnskap, ikke hos legen.
Anti-tpo ble ikke tatt sellom jeg ba spesifikt om at de skulle sjekke det! Blir verken hørt eller trodd av det norske helsevesenet!
Hvordan blir hverdagen med medisiner da? får man energien tilbake, blir man "normal igjen" ( kan ikke huske hvordan det er å ikke føle seg trøtt å sliten jeg) Er det levaxin som er vanlig? har lest en del om armour også, at den skal være bedre?
Ble veldig masse spørsmål fra meg nå ,men........ setter stor pris på om noen har erfaringer eller innspill
• Det mest sannsynlig er stoffskifte det er noe i veien med.
• Har fått en ny vår etter oppstartmed ERFA
-
23-06-11, 14:00 #2
Vær nøye på å ta prøvene med en gang kontoret åpner! da vil resultatene tale mer til din fordel. Og det er lurt å ta prøvene under samme tidspunkt fra gang til gang. og uten medisiner, om du får det etterhvert. det er så mye som påvirker, også røyking.Jeg tok blodprøver på dagen begge ganger, i aug husker jeg ikke klokken, men det var før kl 1500i allefall, og de jeg tok nå i juni tok jeg ca kl 11:30
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
09-09-11, 22:21 #3
Hei tcelinet

Det er ikke du som er dum!
Egentlig undrer jeg meg på hvorfor høyt utdannede medisinere, spesielt Endokrinologer - hvis spesialfelt er hormoner !! er analfabeter når det gjelder å behandle lavt stoffskifte. Det - ikke du bør føle seg flau
. Endokrinologer tilhører tross alt ekspertisen innen hormonbehandling, men ser likevel ikke ser sine egne begrensninger og inkompetanse på hypothyreose
.
Kjenner leger til muligheten for å studere hos dr. Thierry Hertoghe internasjonal, anerkjent ekspert på endokrinologi i Belgia?
Dr. Thierry Hertoghe lectures in many conferences and congresses. Many of these meetings are co-organized by him. He holds a number of positions in international and national organizations, amongst which the presidency of the World Society of Anti-Aging Medicine.
Advanced program: Additional services:
• Medical training in trained centers: we recommend physicians to come every year in training
• Medical expertise when confronted with medical problems from institutions, medical boards, health care, etc.)
• Computer program that facilitates hormone therapy-related consultations : yearly subscription
• Option: elite seminar of two days with Dr Hertoghe at his office
Responsibility: The patient’s local doctor remains solely responsible for any test and treatment given to his patient. Nor the hormone hotline, nor any of its contributors accepts any responsibility in any medical test or treatment that may be suggested by a physician after contact with the hormone hotline.
Så tcelinet, det er ikke deg som skal føle seg dum
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
-
10-09-11, 13:17 #4
tusen takk for støtten dere

er så ille glad jeg fant dere
-
15-09-11, 08:37 #5
hello alle sammen

i dag er jeg hjemme fra skolen, er helt "beat" i kroppen... sår hals og verker i kroppen.... er vel høst influensa som kommer
Om mandag tok jeg min første pille med erfa
125m(c?)g og jeg har bgynnt å få hete tokter, he, he, er så uvandt å være varm igjen, tihi 
Føler meg litt sliten, men det kan jo være grunnet at jeg er syk... så får vel prøve samme dosen et par uker først
Og vet dere hva?!! Jeg veide meg i dag, og jeg hadde gått ned 3 kg, siden i helga.....
Er det mulig at det er pga erfa`n? virker den såååå fort?? Må ha vært vann eller no i kroppen da?! (kanskje badevekta spiller meg et puss)
Jeg er i allefall happy
ha en god dag alle sammen
Lignende tråder
-
Stoffskiftesykdom? Veien til et friskere liv
Av TheaK i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 28-01-12, 15:43 -
Hvor går veien videre?
Av jolene i forumet DagbokerSvar: 17Siste melding: 01-12-10, 09:40 -
Er det mest kvinner som får/har galt stoffskifte?
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 23-09-07, 12:40 -
De mest uforklarlige sykdommer
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 10-04-07, 23:38

Svar med sitat

Bokmerker