TUSEN TAKK for svar!

Veldig intressant svar som jeg skal lese enda grundigere senere. Jeg er veldig enig med deg at dette nok kan være mitt problem. Jeg vil også fortelle at ting nå begynner å se veldig positivt ut.

Jeg var hos fastlegen min for noen uker siden, og vi tenker likt! Har tidligere vært hos vikaren, som er første som har gitt meg medisin og vært grei og henvist meg etc. Han har dessverre byttet jobb, men nå er jeg altså hos fastlegen og jeg har aldri vært så glad etter en legetime. Han tror som meg at det er stoffskifte, og at medisineringen som ikke er god nok! (Endokrinologene tror jo det er ME ). Så jeg har nå økt Levaxindosen igjen. I tillegg er det satt opp oppfølgingstimer og prøvetaging fremover.

Ble jo nesten mye bedre bare bare av den timen. Var så godt å ikke måtte jobbe i motvind videre. Så en stor bør er løfta av skuldrene mine.

Med økt dose på levaxin og T3 tilskudd føler jeg at ting blir bedre. Jeg har gjort ting i det siste som jeg aldri ville kunne gjort og samtidig stå oppreist dagen etter. Så jeg velger akkurat nå å være super positiv. Jeg skal fortelle legen på neste time, hvor fantastisk det var å endelig snakke med noen som ser det samme som jeg opplever.

Skal lære en del av det svaret ditt, og etterhvert prøve å få sjekka ut dette og samme med Efra, om jeg nå ikke kommer i mål. Nå etter 3,5 år med "kolaps" ser jeg veien oppover, kjenner det i hvertfall på kroppen! Jeg er bedre, HURRA(!), og jeg har tro på at jeg skal bli enda bedre og etthvert kunne leve et normalt liv igjen. Tenk om barna kan få en bollebakende mamma, som også klarte og jobbe. Det var jo det jeg hadde planlagt for livet mitt. Og man skal ikke se bort fra at det kan skje

Hilsen Qa, som velger å være positiv, selv på en dag som jeg er sliten og kroppen verker.