Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
11-06-11, 21:48 #3
Sv: Skal på utredning om 2 uker, trenger meninger
Hei og takk for svar!
Jeg leste igjennom grundig, og vil ikke at noen skal tro jeg har spiseforstyrrelser for det er langt fra sant selv om det kan høres slik ut.
Jeg er veldig lav, under 160 høy og har gått fra 52 kilo til 60 kilo. Jeg har målt fettprosenten min og den er høyere nå enn før jeg begynte å trene intensivt. Jeg har vært i snakk med mange kostholdseksperter og personlig trenere som alle sier "man må forbrenne mer enn man tar inn" og fnyser av meg når jeg sier jeg enten ligger på mindre eller akkurat på grensa for det jeg forbrenner.
Selvfølgelig, jeg kan spise en grandiosa til middag en dag, jeg kan dra på Burger King en gang i måneden eller spise kake. Men normalt sett spiser jeg havregrøt til frokost, evt knekkebrød med peanøttsmør. Lunsj er som regel det mest kaloririke måltidet og middagen består for det meste av wok med kjøtt, fullkornspasta med karbonadedeig, laks i folie...
Livsstilen jeg har tilsier at jeg ikke burde ha over 30% fett i kroppen, men det har jeg.
Jeg var til lege sist gang for rask vektnedgang og hun testet stoffskiftet som ga inkonklusive svar, men at det kunne se ut som det var "noe", men andre veien (altså mot lavt).
Jeg skrev inn hit fordi jeg er redd for å få spiseforstyrrelser, jeg begynner å bli redd for å spise og det vil jeg ikke for jeg ser på meg selv som en veldig sunn person ellers. Men når vekta kryper oppover med en halv kilo i uka når jeg trener og spiser normalt går det utover psyken og selvtilliten.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Trenger tips til videre utredning
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 04-08-07, 10:17 -
Ny utredning
Av Tynn Tråd i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 10-05-07, 19:39 -
Skal endelig på utredning
Av grynet i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 29-04-07, 10:50 -
Jeg har fått Levaxin 50 mcg daglig og skal prøve i 4 uker.
Av liisa i forumet BlodprøverSvar: 25Siste melding: 22-06-05, 23:19

Svar med sitat
Bokmerker