Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Hybrid View
-
11-06-11, 21:45 #1
Sv: Nykommer. Mannen min har lavt stoffskifte
Han er over 100 kilo... Tusen takk for svar!
Jeg har mast, men det MÅ komme fra noen andre før han reagerer...
Så nå masjer han forhåpentligvis til en annen lege. Vi bor sentralt så det skal gå bra. 
Vi har vært hos min fastlege (privatlege) og er om mulig enda mer forvirret. Hun sier at hun aldri ville satt ham på medisiner ut fra de første prøvene i desember 2010. At 100mg levaxin om dagen høres mye ut.
At det har lite å si om prøvene tas etter at medisinen er tatt fordi nivåene er ment å skulle være "jevne" og ikke endres. (Pga langtidsvirkende medisin) Og hun sier at medisinen ikke har noen bivirkninger, slik at man ikke kan se over/underdosering. Ergo forholder man seg til blodprøver.
Deretter dro hun igang tale om 40årskrise, depresjon, sorg og livskriser... Alle symptomene er diffuse og kan "passe med hva som helst".
Det har ikke vært spørsmål om alt håret i vasken, tørre flekker på huden, misfarget hud rundt øynene, energitap, vektøkning, vannansamling, hukommelsestap osv.
Han tar alt sammen med en bøtte iskaldt vann. Jeg blir skikkelig nedfor. JEG har slitt med psykosomatiske plager i mange år, og denne legen har løpt etter meg med "lykkepiller". Jeg har alltid takket nei. Nå føler jeg meg smittsom. Jeg satt bare og ventet på at hun skulle komme med et tilbud om lykkepiller til ham og. Det føltes som om hun ville frem til at det er meg og livssituasjonen vår som er årsaken til alt.
Og hun ville (om hun hadde kunnet!!) bedt oss la være å bruke nettet! For her inne er alle idioter som ikke kan sile informasjon og som ikke har nok kunnskaper.
Plusset var at hun tok masse blodprøver FØR han tok medisinen i dag, også antistoffer denne gangen.
Jeg er utslått.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Spørsmål fra en "nykommer"
Av Pamping i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 12Siste melding: 26-01-10, 17:59 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
bør ikke mannen min være hjemme?
Av uheldig i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 8Siste melding: 16-11-08, 12:51 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Svar med sitat
Bokmerker