Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Tråd: Thyroid USP til danskere
Threaded View
-
27-05-11, 22:02 #15
Sv: Thyroid USP til danskere
Jeg vil lige blande mig her. Jeg skiftede også fra syntetisk til thyroid fra den ene dag til den anden, dog havde jeg ikke taget min Euthyrox i fire dage op til skiftet. Aner ikke, om det gjorde nogen forskel.
Men i hvert fald: Jeg har prøvet at skifte lidt thyroid ud med 25 µ Euthyrox ... måske kunne jeg hæve mit ft4 på den måde, tænkte jeg. Og det er da meget muligt, jeg ville kunne det - hvis jeg ellers kunne klare turen. Men det tror jeg altså bestemt ikke, jeg kan!! For ganske kort tid efter indtagelsen får jeg åndedrætsbesvær og læber så tørre som pergament, og maven begynder at puste sig op. Så starter desuden diverse bøvl med fordøjelsen. Så jeg vil påstå, det ikke er alle, der har bedst af at bruge en blanding, optrapning eller ej. Jeg forstår ikke, hvorfor du ikke bare starter med en dosis, der evt. ligger lidt under det, du plejer at få? For så at øge efterhånden. (Hverken for hurtigt eller for langsomt er kunsten
) Det er altså ikke særlig heftigt ... jeg 'oversatte' 200 µ Euthyrox til 125 milligram Erfa, men det rækker slet ikke. På den dobbelte dosis, 250 mg, har jeg en for lav ft4. Men det må jeg hellere skrive om i min egen tråd ... ville bare supplere lidt her 
Hvor lyder det godt, Pjevs! dejligt, det er lykkedes for dig
Jeg er med på, at vi er vældig forskellige, og det, der er en lille smule for den ene, kan være noget andet for den anden. Men alligevel. Det er som om, thyroid er udnævnt til at være en meget farlig ting. Patienter kommer - også på den måde - til at undgælde for lægers alt for lille viden. HVORFOR opsøger danske læger ikke læger i andre lande og finder ud af, hvordan de gør der? HVORFOR holder de i det hele taget ikke op med at forsøge at bilde folk ind, at thyroid er urent, ustabilt, lavet af planter eller hvad de ellers finder på?
Selv læger, der tør skrive thyroid ud, er bange. Ham, jeg fik mine recepter af, mente, jeg skulle have et par uger på 30 mg
... så havde jeg vel taget billetten, hvis jeg havde fulgt det råd, tror jeg altså. Jeg har været vant til i omegnen af 200 µ syntetisk medicin i 11 år , så 30 mg ... neeej.
Lignende tråder
-
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Råd til danskere
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 19-10-09, 19:24 -
Danskere (og nordmenn?) får for lidt D-vitamin
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 28-07-09, 18:57

Svar med sitat

Bokmerker