Etter å ha lest tråden min her sliter jeg med å få noen rød tråd i min utvikling. Det er rene kaoset. Ser at det er helt tilfeldig hvilke mineraler som er med fra gang til gang på blodprøvene. Noen er bare målt en gang, og det er derfor umulig å si noe om det har bedret seg eller forverret seg. Må nok ha en liste klar liggende i lommeboka slik at jeg kan forsikre meg at alle de nyttige prøvene blir tatt.

Mulig noen har nevnt det,men det har gått meg helt hus forbi det med magnesium. Ser at det har blitt tatt prøve av det en gang. Resultetet var 0,90.

Noen som har noe peiling på hvor høyt/lavt magnesium nivået er når det ligger på 0,90? Det eneste jeg vet at det ligger innenfor referanseverdien på den lab'en som sjekket det (SI Elverum). Så igjennom symptomene for magnesium mangel og jeg hadde så godt som alle symptomer. Den eneste jeg tror at jeg ikke har er "mentale forstyrrelser", ellers var det full pott på resten.

Skal en tur til Sverige i morgen, og hvis magnesium nivået ligger lavt innen referanseverdiene blir det innkjøp av magnesium tilskudd.