Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
25-05-11, 14:07 #10
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Hej BeritM. Da Dennis ikke har fået noget svar siden marts, vil også jeg spørge om det samme, fordi jeg har meget svært ved at forstå, at en læge som den omtalte kunne finde på at sætte en granvoksen mand på 1 grain-dose af Thyroid, medmindre det var i tillæg til Levaxin, eller som led i en tilsigtet optrapning, med sigte på at finde en optimal slutdosering.
Jeg læser i andre tråde, at du over tid, flere gange har nævnt denne historie som et eksempel vedr. denne læge, samtidigt med at du har selv bestilt time hos ham. Ville det ikke være fair for alle parter, at spørge denne læge direkte om, hvad meningen var med denne lave dosering af Erfa Thyroid til din far? Uden at det bliver afklaret, er der fare for, at du ikke kan stole på denne læge nok til at få nytte af behandlingen. Det er tydeligt at du fortsat er frustreret over det, og at det bliver ved med at nage dig.
Derimod hvis lægen bekræfter, at det er rigtigt, at han sætter en mand på 100 kg i behandling med 1 grain Thyroid - som en endelige dose og ikke som et led i en optrapning, eller i tillæg til Levaxin - da er denne læge ikke længere værd at anbefale, mener jeg.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker