Viser søkeresultater 1 til 10 av 187
Threaded View
-
11-12-07, 03:39 #11
Iløpet av Torsdag 29 november ble det skikkelig ille, var så stiv i føttene og hadde utrolig vondt i hele kroppen, så jeg tok kontakt med lege. Fikk time samme dag og dro bortover, legen tok en rask titt på føttene og spurte om jeg var forberedt på innelggelse noe jeg ikke var, men som jeg selvfølgelig bare måtte siden hun mente det kunne være hjertesvikt som var årsak. Ble som sagt innlagt, fikk EKG, tatt blodtrykk (134/77) og en vanlig standardundersøkelse da jeg kom inn, men alt var fint. Ble tatt en rekke blodprøver som også så høvelig greie ut bortsett fra stoffskifte sa legen som mente TSH burde ned mot 1, er 3,8 nå. Lå fra torsdag til tirsdag, siden de ville foreta bla: Røntgen av lunger og hjerte, Dopplerundersøkelse og døgnurin, ble også tatt prøver på elektrolytter. Konklusjonen var at det ikke var hjertesvikt, legen fant ingenting galt med det, prøvene på nyrer og døgnurin har jeg dessverre ikke fått resultaterpå enda. Legen merer iallefall det kan være noe med nyrene mine, og at venepumpene i føttene ikke pumper blodet godt nok opp til hjerte, så gjennstår det bare å se hva som skjer, er iallefall anbefalt å gå med støttestrømper, og sitte med føttene høyt. De dagene jeg lå på sykehuset tapte jeg ca 8 kilo, noe som sikkert var vann.
Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
Jeg var syk lenge før jeg fikk diagnose lavt stoffskifte
Av kaja5 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-06-10, 14:40 -
Fikk Graves disease i 1999
Av atv i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 86Siste melding: 04-11-08, 13:27 -
Diagnose lavt stoffskifte fikk jeg i april - tror jeg det var
Av belit i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 26-07-07, 23:04 -
Fikk diagnose på lavt stoffskifte i 2002
Av nosy i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 24-05-06, 22:47

Svar med sitat

Bokmerker