Sliter voldsomt med vann i kroppen for tiden, ser ut som Michelin mannen i føttene. 6-7 kilo på noen dager er helt vanlig for meg nå, føler også jeg blir mere tungpust, og tåler ikke anstrengelser i det heletatt før det kjennes ut som jeg skal besvime. Legene gjør ikke stort, fikk tatt en kjapp EKG på sykehuset, og kobla fra igjen, tatt blodtrykk og målt hvilepuls. EKG var normalt, blodtrykket da jeg kom inn var 179/85, og 139/85 etter ei stund hvile, hvilepuls var 84. De sier overvekta mi er skyld i dette, men nå har jeg ikke vært plaga med det her før i år, har hatt en lang periode der jeg har vært bra, men nå er det på han igjen, og formen er elendig, men nå gidder ikke legen engang å måle blodtrykk å lytte på meg når jeg er der, får ingeting for dette. Har vondt i føttene, er så hoven at det har gått hull i den ene foten som det kommer blank væske ut av, men ingenting blir gjort, de gidder ikke engang å se på føttene mine. Har smerter i brystet, og stikkinger, men dette kan jo være muskulært ikke vet jeg. Burde det egentlig ikke vært tatt døgn EKG av meg tro? Tips mottas med takk, lurer på hvilket postordre firma fastlegen min har kjøpt løyvet sitt fra.....

Helene