Viser søkeresultater 1 til 10 av 187
Threaded View
-
13-01-07, 13:04 #11
Er helt på vidda for tida jeg og. Synes ikk det er hukommelsen som er værst å takle, men det at jeg er så "forvirra" i hode, og at jeg ikke helt klarer å sette sammen setninger, og ord lengre. Dette gjelder ikke bare de som skal komme ut av munnen, men også de jeg skriver. Har vært god på rettskriving før, men bruker evigheter på å få ting rett nå. Har også blitt virkelighetsfjern, og desillusjonert. Lever delvis i min egen verden, klarer ikke være med i den virkelige. Klarer ikke å ha kontakt med folk siden det å følge med i samtaler er umulig, blir bare kjaos, og ender opp med å være enda mer forvirra. Har bare hatt dette i perioder før gått sånn opp og ned, men nå har jeg hatt det konstant. Periosene kunne jeg takle men ikke å ha det sånn hele tia.Livet består ikke av annet en sykdom, du får en plage venner deg til den, for så å få en ny, men nå har jeg nådd grensa for hva jeg kan takle. Er bare så redd for hva som kommer videre, redd for å bli grønnsak. Føler at noe er veldig galt, men sliter med å undres på om det er stoffskifte eller om jeg burde fått mere utredning når det gjelder MS. Har tatt kontakt med psykiatrien for å få hjelp å takle ting, og håper de kan hjelpe meg å få henvisninger vidre til endokrinolog og nevrolog, dette får ikke lengre.
Hei Heisann. alzheimer er visst veldig sjelden for de under 50 år. Ting som kan skape samme syptomer som alzheimer og som kan behandles er vitamin-sporstoffmangel, stoffskifte, depresjon eller bivirkninger av eller vekselvirkninger mellom medisiner. Fant det under denne linken.
står under: 10 tidlige tegn - Jo tidligere behandling, jo bedre.
http://www.apotek1.no/modules/module_12 ... MAodGCCxGQFikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
Jeg var syk lenge før jeg fikk diagnose lavt stoffskifte
Av kaja5 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-06-10, 14:40 -
Fikk Graves disease i 1999
Av atv i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 86Siste melding: 04-11-08, 13:27 -
Diagnose lavt stoffskifte fikk jeg i april - tror jeg det var
Av belit i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 26-07-07, 23:04 -
Fikk diagnose på lavt stoffskifte i 2002
Av nosy i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 24-05-06, 22:47

Svar med sitat

Bokmerker