Viser søkeresultater 1 til 10 av 403

Hybrid View

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    55
    Meldinger
    1,051

Standard Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010

Skjønner at du synes det er kjedelig. Men antar at han ikke er så firkantet at han vil ha absolutt alle inn i samme skjema. Du har jo også så lavt ft4 at det tyder jo også på at du trenger litt høyere dose.

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    800

Sitat Opprinnelig skrevet av Rufus Vis post
    Skjønner at du synes det er kjedelig. Men antar at han ikke er så firkantet at han vil ha absolutt alle inn i samme skjema. Du har jo også så lavt ft4 at det tyder jo også på at du trenger litt høyere dose.
    Takk for oppløftende svar Ja, han kan jo ikke være helt firkantet her, håper jeg! Vi er alle så forskjellige, og alle har sine unike verdier som er passende for akkurat han/hun. Må minne meg selv om dette, for jeg ligger nok i nedre ref område fra naturens side.

Ha en fin kveld

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    Asker
    Alder
    54
    Meldinger
    194

Går til samme lege som du skal til og min erfaring er at han ser på helheten; lytter til hvilke symptomer du har, ser på kroppslige symptomer og ser på blodprøvene. Og dialog med pasienten gir han råd i forhold til behandling. Bakgrunnen for at legen vurderer thyriod dosen som mulig for høy tror jeg er på bakgrunn av helhetlig syn og at mange sliter med ubalanse i tarmen. Medisinene vi tar tas jo opp i tykktarmen og hvis det er en ubalanse i mikrofloraen så tas ikke medisinene optimalt opp. Dette gjelder jo også opptak av mineraler.

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    800

Det høres bra ut, dere. Jeg ser frem til å ha time hos DS. Ellers går jeg opp igjen til 3,5 grain i dag. Ettersom binyrene blir sterkere blir det forhåpentligvis lettere å øke også. Er forøvrig nede i 7,5 hc nå. Overraskende lett å trappe ned fra 10. Tror cluet er å gi kroppen tid til å hente seg inn før neste nedtrapping.

Lignende tråder

1. Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
    Av Atina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 29
    Siste melding: 04-08-10, 20:35
  2. Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
    Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 8
    Siste melding: 02-02-10, 13:01
  3. Diagnosen
    Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 19
    Siste melding: 26-08-07, 21:30

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder