Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Tinnitus af eltroxin?
Threaded View
-
19-05-11, 09:01 #8
Sv: Tinnitus af eltroxin?
Hejsa igen

Jeg kan nikke genkendende til det, du beskriver i forbindelse med skiftet til euthyrox. Jeg var ikke ok på eltroxin, men havde ikke maveproblemer og hævede hænder, fødder og øjne - kun almen træthed og brain fog; og så lige de vilde migræner
Euthyrox gav mig slim i svælget, tørre øjne og en mave/tarm der synes at kunne lukke 10 liter luft ud 20 gange i døgnet!!! Ikke særlig behageligt, hverken for mig eller for familien
Mon det er fordi, der er laktose i euthyrox ? Det har jeg da aldrig haft problemer med før. Jeg er og har hele mit liv været noget af en hund efter mælk og mejeriprodukter, og det har aldrig givet mig problemer...!
Jeg tror, du har ret i, at der er noget andet galt. Jeg er jo pt ved at reparere på mine trætte binyrer, så jeg kan komme over på Erfa. Jeg er blevet meget urolig over for den måde min krop reagere på, når jeg prøver noget nyt, sikkert p.g.a. binyrernes ringe tilstand, så jeg vil ikke presse dem yderligere. Men jeg ved også, at jeg får absolut ingen hjælp til det fra mig læge, så hvorfor skulle hun så hjælpe mig med at få fat i Erfa?? (og jeg tror ikke, at andre danske læger ville være behjælpelig heller, så hvorfor kæmpe med dem? Man bliver nødt til at gøre det helt selv!)
Kram fra mig
Lignende tråder
-
Problemer med de nye Eltroxin piller ???
Av ninus i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 35Siste melding: 16-01-12, 21:54 -
Eltroxin. Produktresumè
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 0Siste melding: 23-06-09, 15:12 -
Forskellen på Eltroxin og Amour
Av ofelia i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 30-04-08, 20:23 -
Økt tinnitus ved lavt stoffskifte?
Av Zena i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 16-01-08, 22:02 -
Hyperaktiv på Eltroxin?
Av Nocturne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-12-07, 11:47

Svar med sitat
Bokmerker