Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Threaded View
-
18-05-11, 22:28 #15
Sv: Etter 1 år på Levaxin... hva skal jeg gjøre videre nå?
Begynner å bli en stund siden sist... så er nok lurt å gjøre igjen. Har i mange år tatt tilskudd av alt sammen, var mangelsykdom det hele startet ned tror jeg. Har ikke tatt tilskudd på sikkert over et år, for i fjor var verdiene fine iallefall..

Magnesium skal kjøpes imorgen! Hjertebanken og denne hoppende pulsen er en plage.. og så ubehaglig! Kan ligge ganske så lavt i hvilepuls, men skjer det noe da, nok at bare telefonen gir fra seg en sms-lyd, så skyter den o været og blir ligende høyt en stund. Eller dvs, ikke sikkert at pulsen er så høy men hjertebanken er det iallefall.
Sår hals har jeg hatt i 3 år nå. Kommet og godt, og tilslutt innså jeg mønsteret i det. Kommer hver gang jeg er veldig utmattet. Aldri noe feber eller noe slikt, men veldig ubehagelig og får problemer med å svelge drikke og mat.
Legetime snart, så da vil jeg gjerne få tatt flere prøver (dvit, b12, folsyre. jern, kalium..)
Lignende tråder
-
Jeg er 27 år og har Graves-hyperthyreose. Har fått diagnosen i 1999
Av irina i forumet OperasjonssalenSvar: 14Siste melding: 10-08-10, 22:45 -
Hva skal jeg gjøre? Hva har jeg rett på?
Av Frustrert i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 11-05-08, 20:23 -
Graves. Vi ønsker oss barn. Er så usikker på hva jeg skal gjøre...
Av El-Ella i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 20Siste melding: 16-12-07, 19:36 -
etter inntak av levaxin
Av pusur i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 20-02-07, 17:55

Svar med sitat

Bokmerker