Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
13-05-11, 16:24 #12
Sv: Hashimoto's, fjerning av livmor, overgang til Erfa
Det startet snikende ETTER at jeg begynte på Levaxin (1990) uten at jeg helt skjønte hvorfor - men ser nå fra ei gammel sykemelding fra 1998 at jeg hadde stive og vonde muskler... Det er mulig rundt den tiden (kan ikke huske helt korrekt) jeg følte at jeg måtte ha massasje (måtte mase på venner/familie om å bli knadd) og helt til idag. Har ikke blitt noe bedre når det gjelder muskelsmerter/stivhet og en slags anspenthet i kroppen - men fungerer bedre fysisk etter massasje - uansett kommer den tilbake igjen og igjen og da har det ikke gått en uke engang....
Har prøvd idrettsmassasje, klassisk massasje, naprapat/kiropraktor/fysio/psykomotorisk med mer ... kommer bare tilbake igjen og bortkasta penger..
Ser ut som ting begynner å falle litt på plass ang dette ved å ha lest her inne. At det kan være medisinen jeg bruker nå som gjør dette og at det er enda en grunn til å skaffe det naturlige.Sist endret av vita; 13-05-11 kl 16:26 Begrunnelse: glemt å nevne før/etter..
Lignende tråder
-
Graves sykdom. Overgang fra Levaxin til Erfa Thyroid
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 21-07-10, 21:50 -
Praktiske spørsmål ved overgang til Thyroid
Av Delisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 21Siste melding: 29-04-10, 12:37 -
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59 -
seponering av Armour for overgang til Levaxin
Av i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 30-03-05, 14:04

Svar med sitat

Bokmerker