Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
13-05-11, 09:28 #10
Sv: Hashimoto's, fjerning av livmor, overgang til Erfa
Tusen takk Vigdis
Håper det funker for deg å gå på Erfa? (jeg ser iallefall lys i tunnelen når jeg leser om andre som blir bedre av det)
Legen ville vente litt til, siden jeg følte meg sånn noenlunde bedre enn før (lot være å justere ned dosen sist da det ble helt feil for meg og enda dårligere iforhold til referansene på blodprøvesvara de andre gangene
)
til vi hadde fått blodprøvesvarene tilbake så bestiller vi resepten
Har jo egentlig ikke noe å tape på å prøve det iforhold til helsa - men økonomisk ja..
Har merket at jeg sliter økonomisk (taper 3-5000) når jeg har varig 50% ufør samt 50% arbeidsavklaringspenger
så jeg prøver å finne ut hva som lønner seg ang det å jobbe litt eller blir 100% ufør.. noen som har erfaring med dette?
Hukommelsen/konsentrasjonen min ekke som den var så jeg undersøker litt etter litt med dette.
Massasje med jevne mellom er bra for meg for ikke å stivne - men får ikke dette dekket og må bruke rett fra lommeboka - noen som har fått det dekket?
Ellers ha det bra i mellomtiden alle dere herinne
Lignende tråder
-
Graves sykdom. Overgang fra Levaxin til Erfa Thyroid
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 21-07-10, 21:50 -
Praktiske spørsmål ved overgang til Thyroid
Av Delisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 21Siste melding: 29-04-10, 12:37 -
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59 -
seponering av Armour for overgang til Levaxin
Av i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 30-03-05, 14:04

Svar med sitat

Bokmerker