ERFA -og dosering

Hei alle sammen. Har ikke fått tatt meg sammen til å skrive om meg selv ennå, siden det er altfor mye som har skjedd og skjer med kroppen min de siste to åra...og det beklager jeg virkelig! Har prøvd å lese og følge med her inne, kjenner meg igjen i VELDIG mye - men greier ikke å ta det 100% til meg - for mye info og engelsk..

I korte trekk har jeg:
Hashimotos thyroiditt - antistoffer - nesten ingen skjoldbruskkjertel (skrumpet inn) - muskel/leddsmerter - vond hals på høyre siden (hoven) - øyesmerter (press bak øyne, av og til som å se ut av et skittent vindu, synet endrer seg i løpet av en dag) - hode som sprenger -mulig fibromyalgi - øresus - mage/tarmproblemer - nesten konstant smerter på venstre side rett under ribben og litt bak- blålige hender og føtter ved kulde/stress og med mer.

Ifjor hadde jeg 1300 og 1400 i blodkortisol - hvorfor er det ingen som vet... Hypofysen og binyrer var fine.

Jeg fikk lov av legen min til å begynne på ERFA, h*n skriver det ut på reg.fritak så fort jeg er klar - da Levaxin muligens ikke funker optimalt for meg (brukt den i 20 år) - og etterhvert søke om å få det på blå resept hvis h*n ser at jeg blir bedre av ERFA!!! - legen vet ikke stort om ERFA og dosering. H*n vil at jeg skal samle info om det.

Er 162 høy, 45 kilo og bruker:
Levaxin 100 og 125 mg annen hver dag på kvelden. Tar 2-3 tabl D3 vitamin fra Nycomed fra Rema pluss 2-3 C-vitamin tabl fra Ester-C og 3-5 stk paranøtt hver kveld. Ingenting annet.
Merker at jeg er litt mykere og ikke så mye forkjølet når jeg tar D3 og C vitaminer.

Hva er best å gjøre ved overgang til Erfa? Slutte helt med Levaxin og rett over på ERFA? Eller kombi av Erfa og Levaxin? I det hele tatt hva må gjøres når jeg skifter til ERFA?
Tusen hjertelig takk for svar der ute