Viser søkeresultater 1 til 10 av 43
Threaded View
-
11-05-11, 11:31 #26
Sv: Problemerer med å få tak i Erfa.
Ok, har nå snakket med grossistene til Boots/Alliance, Apotek 1 og Vitus/Ditt apotek.
Alle har masse Armour. Men det er jo den nye formelen da, som gjorde at mine og mange andres binyrer ble skutt til helvete.
Norsk medisinaldepot (Vitus) kan skaffe Erfa og har en del på lager. De skal fortsette å importere. De importerer via USA da Erfa ikke har eksporttillatese for å sende meds til Norge. Men de får tak i.
Alliance Healtcare (Boots) kan ikke skaffe og vil ikke jobbe med det. Dette pga denne manglende eksporttillatelsen. De antydet at konkurrentene importerer Erfa ulovlig.
Apokjeden (Apotek1) kan skaffe. Men de kan ikke komme utenom 4-6 ukers leveringstid. Årsaken er nytt EU-regelverk som visstnok sier at ingen grossister/apotek/importører har lov til å ha uregistrerte legemidler på lager. Dermed må Apotek1 importere hver boks til den enkelte kunde etterhvert som den bestilles. Dette bestilles via Tyskland, som Erfa har en eksporttillatelse for. Så må Tyskland bestille fra Canada og det blir da sendt den ene boksen hit.
venter på tlf fra Statens Legemiddelverk nå for å prøve å finne ut hva slags latterlig regelverk dette er.
Forresten - det virker som om Boots kan skaffe Nature-Throid. Regner med det gjelder for alle
Da jeg snakket med Norsk Medisinaldepot viste det seg forresten at det er mulig det kan gå an å få tak i thyroid i flytende fom. Skal undersøke litt hva dette er og komme tilbake til dere vedr det
Sist endret av Lillepus88; 11-05-11 kl 11:43 Begrunnelse: mer info
Lignende tråder
-
Så fik mor Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 109Siste melding: 05-04-20, 20:44 -
Så fik jeg Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 77Siste melding: 19-10-13, 01:52 -
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Erfa..
Av rosaelefant i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 10Siste melding: 04-11-10, 19:30

Svar med sitat

Bokmerker