Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Neste gang Qa, ber du om utskrift på blodprøvene som ble tatt, det har du rett på!
Jeg har gjort det før, men husker ikke hvor jeg la dem. Og så glemte jeg det hos endokrinologen. Jeg har tre barn med en del utfordringer, så mitt fokus er på dem, og da klarer jeg ikke alltid og følge opp meg selv godt nok. barna er viktigst!

Tror jeg skal ringe legen igjen til uka (ikke vente til timen), for jeg tok jo opprinnelig kontakt fordi jeg ville opp på Levaxin igjen fordi jeg ble dårligere. Avtalen var at vi skulle ta det på tlf. i går, men så var han brått ikke der den uka her.

Jeg er egentlig fornøyd med at min opplevelse av kroppen min stemmer med prøvesvaret også! Siden FT4 har sunket med 4 på 2-3 måneder, så har jeg jo hatt riktig der. Men at jeg er bedre i hode med T3 tilskudd det er jeg. Klarer å tenke litt lenger heldigvis! Kanskje en økt FT4, sammen med FT3, slik jeg har det nå, kan gjøre at jeg fungerer igjen.

Jeg har fortsatt håpet jeg, og velger fortsatt å ikke forholde meg til ME diagnosen.