Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
07-05-11, 20:47 #5
Sv: Levaxindosering i forhold til blodprøver
Der er ikke noget standardsvar og afhængig af A's og B's individuelle præferencer - kan den med lavere THS og højere T4 have det meget værre end person med højere TSH og lavere T4.
Grunden til at du ikke har fået større respons nok er, at du har stillet generelle, konkrete spørgsmål som i sagens natur kun kan besvares lige så konkret. Det går måske udmærket i mediernes brevkasser, mens her forholder vi os mest til hver især, i forhold til den individuelle (sygdoms) baggrund, du intet har skrevet om.
Heller ikke her findes standardsvar.... Men ellers var her en diskussion om, hvorvidt medicineringen "slukker" for skjolsbruskkirtlens egen restproduktion permanent, midlertidigt eller slet ikke. Måske kan du finde et par ledetråde i https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=9500 , men ellers (som sagt) er her ingen fagpersoner der kan besvare teoretiske spørgsmål udenfor kontekst.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og allergi i forhold til mat
Av NIMA i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 01-12-10, 23:50 -
5 grain. Trenger litt hjelp i forhold til å neddosere.
Av Lisa61 i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 04-11-10, 12:42 -
Når på døgnet skal en ta medisinen? Spes i forhold til søvn!
Av trude.lutt i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 11-11-09, 09:42 -
Styrke forhold mellom Liothyronin og Levaxin
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 5Siste melding: 14-04-09, 20:55 -
Når det er smart å ta levaxinen i forhold til treningsøkter?
Av sammy i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 16-03-09, 22:16

Svar med sitat

Bokmerker