Sitat Opprinnelig skrevet av respond Vis post
Av alle som har lest tråden, så har jeg altså fått to svar, og de er vel i alle fall delvis motstridende?
Der er ikke noget standardsvar og afhængig af A's og B's individuelle præferencer - kan den med lavere THS og højere T4 have det meget værre end person med højere TSH og lavere T4.

Grunden til at du ikke har fået større respons nok er, at du har stillet generelle, konkrete spørgsmål som i sagens natur kun kan besvares lige så konkret. Det går måske udmærket i mediernes brevkasser, mens her forholder vi os mest til hver især, i forhold til den individuelle (sygdoms) baggrund, du intet har skrevet om.

Sitat Opprinnelig skrevet av respond Vis post
Grunnen til at jeg spør er egentlig fordi jeg lurer litt på hvordan negativ feedback-systemet i kroppen egentlig fungerer. Hvor fort virker det, og hvordan virker det når man får medisin inn i systemet? I hvor stor grad vil kroppens egen produksjon påvirkes av medisin "utenfra"?
Heller ikke her findes standardsvar.... Men ellers var her en diskussion om, hvorvidt medicineringen "slukker" for skjolsbruskkirtlens egen restproduktion permanent, midlertidigt eller slet ikke. Måske kan du finde et par ledetråde i https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=9500 , men ellers (som sagt) er her ingen fagpersoner der kan besvare teoretiske spørgsmål udenfor kontekst.