Viser søkeresultater 1 til 10 av 10

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

Standard Sv: Nytt medlem melder seg

Velkommen hit.
    Er rimelig fersk her inne selv og SUGER til meg så mye jeg klarer av all kunnskapen som finnes her inne.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

B 12 på 220 er ikke mye. Norge ligger veldig lavt i referanseverdiene sammenliknet med andre land. Jeg ville lest meg op på B 12 og presset legen litt. Kanskje har du dårlig absobsjon i magesekk eller tarm. Da kan sprøyter med B12 gjøre susen. Mange symptomer kan også ha med B 12 å gjøre, det kan være lurt å ha flere tanker i hodet samtidig. Men det har du jo, du snakker om cøliaki!

D vitamin, som i virkeligheten er et hormon, kan også sette deg kraftig ut av spill. Sol deg litt uten solkrem. Det er en fin balanse der mellom å sole seg for mye og risikere hudkreft, og det å få de fine D3 tilskuddene! Husk at solkrem fjerner muligheten til å få D3 fra sola.

vet du om det er tatt noen stoffskifteprøver av deg tidligere enn de du nevner? det kan jo hende at du naturlig ligger høyere enn prøvene viser nå. Spør legen om det er mulig å få en prøvebehandling med stoffskiftehormoner. Ellers hender det at noen må bytte lege for å få hjelp. Du kan kanskje hjelpe binyrene dine litt ved å spise en daglig høy dose med C-vitaminer, 2 gram for eksempel.

Lykke til!
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    6

Tusen takk for velkomsthilsner

Og takk for utfyllende svar Vigdis

Jeg må nok tenke litt helhetlig og vurderer nå sterkt å gå til noe mer spesialist innen helhetsvurdering.

Har fått svar på nye prøver tatt hos legen og lurer på endel rundt disse, men skal kanskje spørre i en annen tråd på riktig sted i forumet?

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Du kan bare fortsette å ha din egen tråd og poste alt der, det kan være lettere for os andre å se hva du skriver, om du holder deg til færre tråder
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Lignende tråder

1. En fantastisk nyhet! Legen hører på en!
    Av Linni i forumet Hos legen
    Svar: 2
    Siste melding: 07-10-10, 18:10
  2. Svar: 38
    Siste melding: 01-08-07, 18:01
  3. Da har jeg vært hos legen
    Av i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 9
    Siste melding: 16-07-07, 13:47
  4. Vært hos legen i dag! Stoffskifte / binyrer
    Av tomat i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 10
    Siste melding: 10-02-07, 04:12
  5. Tar legen meg på alvor..?
    Av hestehov i forumet Hos legen
    Svar: 10
    Siste melding: 16-10-06, 21:50

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine