Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
28-04-11, 18:02 #20
Sv: Trenger hjelp til tolkning av blodprøvesvar
Hei IngvildK!
Jeg hadde nøyaktig samme symptomer som deg i tiden jeg gikk på Levaxin. Spesielt var hodepinen og tildels kvalmen ille og særlig i starten av behandlingen når dosen var lav (25-50mcg/dag) ga seg noe etter 2-3 mnd. men ble aldri helt borte. Ved en forveksling på apoteket fikk jeg Eutorox i stedet for Levaxin og hodepinen/kvalmen var tilbake.
Står på pakningsvedlegget til både Lavaxin/Eutyrox at dette er bivirkninger ved for høy dose - fikk imidlertid medhold hos Legemiddelverket i at dette kan skje også ved passe dose - må ikke være for høy dose. Ingen som kan svare på om det er selve virkestoffet eller tilsetningen i tablettene som er årsaken. Alternetivet er Armour/erfa ol. - jeg har ikke samme hodepinen/kvalmen selv om jeg selvfølgelig kan ha hodepine innimellom. At du igjen er trøtt og sliten i tillegg kan jo ha noe med for sakte opptrapping å gjøre i tillegg. TSHèn din bør lengre ned og FT4 lenger opp.
H
Lignende tråder
-
Tolkning av blodprøvesvar
Av Bomull i forumet BlodprøverSvar: 23Siste melding: 25-11-10, 00:03 -
HJELP til tolkning av 24 timers spyttprøve???
Av Lulu i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 15-08-09, 08:00 -
Hjelp til tolkning av blodprøver
Av Lotta i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 24-06-08, 18:36 -
Prøvesvar, trenger hjelp til tolkning..
Av G79 i forumet BlodprøverSvar: 5Siste melding: 04-03-07, 19:15

Svar med sitat

Bokmerker