Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Thyreoidea og kunst!
Threaded View
-
09-04-11, 17:13 #10
Sv: Forstyrrelser. En dokumentar
En god nyhet til: Første visningssted blir som tidligere nevnt i Asker Kunstforening, 1. oktober - 11. november 2011. Neste blir Haugesund Billedgalleri 13. januar - 05. februar 2012, og så blir det Fredrikstad Kunstforening i slutten av august og tilsammen fire helger utover i september 2012. Jeg er tilstede på åpningen av alle utstillingene, altså den første dagen.
Ellers jobber jeg med et lite utstillingsbibliotek. Der vil det være noen bøker, noen permer med artikler som forskning, intervjuer av forskere, leger og pasienter mm. Om du har forslag til artikler, vil jeg gjerne ha det! Jeg har funnet masse via dette forumet, men også andre steder. Men jeg vil gjerne ha mer. Temaer kan være anti-TPO, behandling i grenseland, TSH, graviditet, glade historier osv.Ruth Roland (f. 1960) er utdannet ved Statens Kunstakademi Oslo, samt ved Statens Håndverks- og Kunstindustriskole, innenfor grafikk og maleri.
Kunstverk av Ruth Roland i galleriet, Vi møter kunstneren Ruth Roland utenfor hennes atelier...
Artgate.no, Kranegalleri.no, Ruthroland.net, Rutholand.blog,
Lignende tråder
-
Thyroidea og kunst! En utstilling som handler om vår kjertel.
Av Mod i forumet Om forumet genereltSvar: 0Siste melding: 04-05-09, 00:27 -
GLANDULA THYREOIDEA D12,noen som vet...?
Av atv i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 6Siste melding: 08-02-08, 11:07 -
Meldte meg ut av Thyreoidea forbundet.
Av Tor i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 8Siste melding: 20-01-08, 19:06

Svar med sitat
Bokmerker