Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Hvor mange doser lager du av Lio? Min erfaring nå er at å dele thyroiddosen opp i fire, er best. Thyroid inneholder jo også T3, som kan gi et lett forhøyet stoffskifte en stund etter at du har tatt pillene. Ved å dele i flere små doser blir det ikke så høye topper i stoffskiftet.

Kan hjertebanken være at du ikke er vant til hvordan et sunt og friskt hjerte slår, etter å har vært hypo lenge? Slik var det for meg i hvertfall. Har hatt mange kvelder og netter hvor jeg har lyttet engstelig til hjertet som dundret der inne!
Jeg tar 10 mikrogram om dagen, dvs over to dager blir det i snitt 10 mikrogram om dagen siden jeg må dele 20 mikrogram tabletter i to. Disse blir veldig sjeldne helt like.

Jeg tviler også på om det er overdose ute å går. Jeg har ingen andre symptomer på det, og den hjertebanken merker jeg ikke før jeg eventuelt har en stille stund i sofaen. Er litt lett å kjenne etter kroppens skavanker da kanskje? Har vel blitt en liten hobby hypokonder etter alle år med diverse vondter og når det dukker opp nye "uforklarlige" ting så er det blitt en (u)vane å tolke det på værst tenkelige måte..

Har forøvrig ikke merket noe i kveld...