Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Hybrid View
-
02-01-11, 13:58 #1
Sv: Hashimotos og liothyronin.
Dette var interessant. Jeg har gått til en dyktig indremedisiner og det er han som omsider har hjulpet meg til å bli frisk. Det tok 3 1/2 år. Det var fantastisk endelig å føle at jeg ble tatt på alvor! Han har hele tiden sagt at han trodde jeg ville bli bra av denne medisineringen, men at det ville ta tid siden stoffskiftet var så lavt da jeg begynte på den. Tror nå at TSH er rett under 1. Mener jeg hadde en TSH på 37.
Jeg var hos fastlegen min av helt andre grunner, men også fordi indremedisineren har blitt langvarig syk og jeg trengte ny resept på levaxin og liothyronin. Skulle gjerne ha lest artikkelen han viste til. Skal spørre om navn på forskeren neste gang jeg skal til ham.
Takk for god hjelp!
Lignende tråder
-
fT4 v/ kombinasjonsbehandling
Av Bittebitt i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Hypotyreose, struma og kul/smerter i halsen
Av Stølen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 01-12-07, 16:29 -
Hypotyreose, struma og kul/smerter i halsen
Av Stølen i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 1Siste melding: 01-12-07, 16:29 -
Kombinasjonsbehandling
Av Maia i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 22Siste melding: 26-02-07, 14:52 -
smerter i halsen
Av lailabye i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 2Siste melding: 05-12-06, 17:33

Svar med sitat

Bokmerker