Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
13-04-11, 10:21 #18
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Det er bare ekstremt inspirerende å lese om din fremgang, Ruth! Såvidt jeg forstår har det vært pregnelolone i store doser som har hjulpet deg til å gå fra halvbra til bra? Hva man trenger er jo individuelt- men kunne du skrevet hva du har gjort hos DS som du ikke har prøvd før? Tusen takk isåfall:-)
Jeg er halvbra nå, så det hadde vært supert om jeg kunne få oppleve å bli helt bra. Tenker at det kan ta tid, men at det vil gå. Jo sterkere binyrene blir, dess bedre vil jeg bli.
Jeg bruker fortsatt 3,5 grain Erfa. For meg er det uforståelig at du kan ha gått på det, og gå ned til 2, 5 grain, men det er vel et tegn på at binyrene har kommet seg slik at stoffskiftet ikke trenger å dra lasset alene.
Rufus; nei jeg har ikke påvist sopp e.l. annet i magen. Så tarmskylling er kanskje ikke nødvendig. Men det virker som både du og Ruth har hatt fin effekt av det. I og med at det er såpass dyrt, avventer jeg likevel til august for å høre hva DS sier.
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker