Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
13-04-11, 09:08 #17
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
BeritM, det var feillesning fra både DS og meg, jeg leser alt med stjernetegn på blodprøvene som for høyt, men det var for lavt. Jeg har ikke tatt Florinef siden starten av januar. Jeg spiser mye salt i maten. Har ikke savnet Florinef.Trodde egentlig alle med binyretretthet hadde lavt aldosteron, men om jeg husker riktig hadde Ruth høyt, og skulle derfor ikke spise salt...? Så det er greit å få det målt.
Nå føler at jeg den siste tida har blitt enda bedre. Jeg føler meg frisk! Det er jo en ny og uvant følelse. Når hadde jeg det slik sist? Da jeg var noenogtyve? Det kjennes som om jeg er på et nytt kapittel av livet. Av alt jeg har gjort de siste to månedene hos DS, så må det være noe som har gjort at jeg har tatt av skikkelig, med rakettfart. Da jeg kom til ham, følte jeg meg halvbra. I dag ville jeg ikke tenkt det om meg selv, at jeg er halvbra. Disse tidene på dagen hvor kreftene var borte, som Rufus snakker om, er ikke der lengre.
Ja, vi er sikkert veldig sårbare for stress. Jeg har lett for å stresse, så jeg må nok passe på. Og jeg har også gått litt ned på HC, kanskje for fort, begynte å føle meg hyper. Nå veksler jeg mellom 12.5 mg og 15 mg HC. Thyroid er på 150 mg/2.5 grain. Følger med på symptomer så det ikke blir underdosering av det jeg trenger.
Fint å følge med hvordan det går med deg, BeritM!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker