Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Tråd: hashimoto encehalopati
Threaded View
-
07-04-11, 03:05 #17
hashimoto encephalopathi
opdatering.
Det er længe siden jeg har skrevet sidst. Tiden har flydt noget sammen. Jeg har forsøgt at trappe ud af prednisolonen uden held - idet i takt med jeg trappede ud steg og steg antistofferne. Så jeg har været hundesyg - hold da op hvor er det træls.
Altså var jeg igen som en ludobrik slået hjem.
Derefter gik jeg i skarp research på nettet og fandt frem til flere videnskabelige undersøgelser med gode resultater i at selen kan reducere antistofferne - så det tager jeg nu på 4 uge.
Derudover fandt jeg frem til at man ude i verden ofte kombinerer andre immunsuppressive midler med binyrebark hormonen med gode resultater.
Der kommer mere lys på den sygdom - der er bla. lavet facebook gruppe hvilket er super så vi kan komme i kontakt - give og få gode råd og ikke midst erfarings udveksle ifth behandling.
Summen er at jeg igår tog sandimmun sammen med prednisolonen for første gang. Planen er så at jeg meget langsomt skal trappe prednisolonen ned dersom alt går godt. Jeg følges med blodprøver 1 gang ugentligt og har nu fået fin opfølgning fra endikrinologens side af.
Jeg er meget spændt og håber at dette er vejen så jeg kan få mit liv tilbage og slippe for de forbandede bivirkninger.
Lignende tråder
-
Hashimoto's encephalopathy
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's og antistoffer
Av Vigdis i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 29-12-12, 19:10 -
Anti-TPO, det samme som Hashimoto???
Av Libber i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 02-08-10, 10:04 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker