Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
01-04-11, 09:25 #23
Sv: Fjernet skjoldbruskkirtel 2009. Trætte binyrer. Savner min kirtel...
Jeg dro til privatklinikk til en lege jeg på forhånd visste var alright. Tok spyttprøver og målte kortisol i døgnurin. Fikk hc når resultatene forelå. Min fastlege er mot det, men heldigvis har jeg denne privatlegen som er meget forståelsesfull og kjenner godt til binyretretthet. Jeg har ikke fått så mye annet ut av han enn hc og Erfa, men jeg er igrunnen fornøyd med det. På tilskuddssiden har jeg lest meg opp selv, og går til en naturterapeut som har satt sammen et kosttilskuddsprogram.
Lignende tråder
-
Skjoldbruskkirtel - binyrer: en ubrydelig forbindelse
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 24-06-15, 16:44 -
"Trætte" binyrer, binyretræthed, binyretretthet
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 31-10-13, 15:21 -
Trætte binyrer og træning
Av Honeyhob i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-01-11, 05:58 -
Skjoldbruskkirtel - binyrer: en ubrydelig forbindelse
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 19Siste melding: 13-05-10, 17:28 -
Hypoglykemi. sliter med blodsukkerfall uten å ha diabetes
Av Knøttet i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 29-09-09, 21:32

Svar med sitat
Bokmerker