Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Hybrid View
-
14-10-08, 10:47 #1
Re: Prøvesvar fra Balder-skjønner ingenting.
Jeg har høye IgG-antistoffer mot gjær (har aldri blitt testet for candida) , men candida kryssreagerer med gluten i tarmen (det står en artkkel i The Lancet om at candida har deler av proteiner som trigger glutenantistoffer i tarmen)
Den første biten fra labben var noe generelt, og sa at IgM kommer først og så dukker de andre IG opp.
Den andre biten vvar på tysk og betyr først resultetet, så referanseområdet (altså nedre ende av referanseområdet) og du ligger over for alt unntatt IgM, vel.
Husk å bake alt uten gjær, det gjør jeg.
Candida lager en mengde oxalsyre, og den gjør at metylasjons-sirkelen ikke virker lenger, og du blir full av tungmetaller , metallstoffskiftet funker ikke lenger.
Parasitter er helt vanlig da også. og de samler på tungmetaller og candida for å heolde immunsystemet nede slik at de kan oppholde seg i tarmen. Ellers ville vi kvittet osss med dem på naturlig måte.
Man greier ikke å kvitte seg med candida så lenge man har tungmetaller og parasitter, Borreliose inngår i dette også, samt de 14 co-infeskjonene til borreliose.
Les også Heiko Santelmans sider, www.candidaallergy.com
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Graves siden 2004
Av jane i forumet Graves sykdomSvar: 42Siste melding: 06-05-10, 15:11 -
Fikk lavt stoffskifte under første svangerskap for 17 år siden.
Av Alma i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 04-10-08, 10:32 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08 -
Fikk en datter for 8 mnd siden og følte meg elendig
Av sørlandet i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 26-04-05, 11:04

Svar med sitat

Bokmerker