Hei igjen, har hatt et del tøffe dager, men er nå endelig i grei nok form til å skrive litt.
Har hatt/har litt influensa symptomer og dårlig mage, som det ser ut til har gjort at kortisonen ikke har fungert, stemmer dette?
Jeg har vært helt sinnsykt dårlig, spesielt når jeg står opp og frem til 3-5 tiden på ettermiddagen. Veldig mye panikkangst og generell uro.
Har egentlig helt siden jeg begynte med kortisonen følt at jeg har hatt en begynnende influensa, er hoven i og rundt halsen.
I dag var jeg ikke så ekstremt dårlig når jeg våknet, men var ikke akkurat i topp form. Tok en dose kortison med litt mat, og la meg igjen og sov et par timer. Når jeg våknet var jeg greit nok psykisk sett.

Jeg har også begynt å slite en del med smerter i muskler og ledd, spesielt høyrearmen, trodde i starten det var sene-betenndelse, men kan det være lavt stoffskifte?

Har sist fredag vært å tatt MR av binyrer og hypofyse, håper på svar på disse denne uken. La merke til at etter MR'en, så begynte jeg å få ganske vondt i nyre-regionen, regner med dette er pga kontrasvæsken som ble brukt.

Tirsdag neste uke skal jeg på Synactentest, så det skjer i alle fall noe.

Takker så mye for alle svar