Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
26-03-11, 08:16 #21
Sv: Kan man bli kvitt store knuter uten operasjon? Jeg er professjonell operasanger
Du har rett i at informasjon om ulike typer thyca ikke lenger er nødvendig å sjekke ut videre for min del. Men det var til stor nytte i forkant av operasjonen. I likhet med deg ønsker jeg også fakta på bordet og jeg mener også at det er meget viktig med individuell behandling. Man vil jo gjerne være sikker på at man frå korrekt oppfølgning videre og være klar over eventuelle ririkosymptomer for å kunne fange opp et tilbakefall tidlig. Slik sett anser jeg det nødvendig å sjekke ut ting jeg fortsatt føler noe uavklart med egen diagnose.
Det var aldri meningen å skremme deg så det beklager jeg virkelig på det sterkeste! Slik du beskriver din sak synes det for meg å være liten sannsynlighet for kreft, men tenkte likevel det var nyttig med litt info da du er blitt utredet for nettopp dette. Jeg har selv har forstått thyca som en krefttype som nærmest aldri er livstruende. Man ser også at det faktisk slett ikke er uvanlig med minimale ondartede knuter i normalbefolkningen noe som kan oppdages tilfeldig på obdusjon av eldre uten at det har vært noen symptomer eller komplikasjoner som følge av dette. Disse kalles såkalte "okkulte" thyreaideakarsinomer grunnet det store mørketallet av disse. Linken jeg sendte ved inneholdt meget mye info og jeg tror kanskje vi har studert forskjellige temaer ut fra hva vi anså aktuelt. Sånn sett forstår jeg i ettertid at dette med medisineringen ikke passet helt inn i tråden og til og med kunne virke provoserende. Igjen beklager jeg dette. Jeg føler på ingen måte jeg kan nok om de ulike typer medikamenter enda og virkningen av disse. Kommer til å sette meg mere inn i dette fremover.
Tusen takk for nyttige linker du oppgir. Spesielt syntes jeg Fred Eichorn hadde mye interessant informasjon på kreftfeltet generelt!
Lignende tråder
-
Candida - hvor lang tid tar det å bli kvitt snyltesoppen?
Av Kevlin i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 8Siste melding: 07-03-12, 10:29 -
Noen som har hatt ødemer / "vann" i kroppen - og blitt kvitt det?
Av Kevlin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 01-06-10, 12:01 -
Cyster og knuter
Av cyrene i forumet OperasjonssalenSvar: 23Siste melding: 21-08-09, 20:15 -
Uff - jeg skal ta celleprøve av knuter i skjoldbruskkjertele
Av pingu i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 11-10-07, 10:55 -
Knuter i kjertelen.
Av Anne Ma i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-06-06, 08:55

Svar med sitat
Bokmerker