Viser søkeresultater 1 til 10 av 153
Tråd: Hashimoto's siden 2003
Threaded View
-
24-03-11, 11:24 #11
Sv: Mange spørgsmål mht T3
Kære Sharon

Hvorfor ikke kontakte først Århus Privatklinik for Holistisk Medicin ("helhetsmedisin" på norsk) og høre hvordan de forholder sig til de behov du måtte have? Det er, i hvert fald, næsten billigere i transport at komme til Århus end til Roskilde, og så hurtigt at man er fri for at skulle betale for fly og overnatninger osv. Hvis du ser deres liste over undersøgelser, kan du se at de tester og behandler for mange forhold, mainstream skolemedicinske læger end ikke ved, findes. Klinikken er orthomolekylær og det betyder, at deres førstevalg mht. lægemidler, er altid organisk medicin og dette i sig selv er også en fordel, tillige med at opfølgningen også er tættere på end Belgien. Kommer man godt i gang, da kan man senere finde en holistisk/orthomolekylær læge også på Sjælland. Der er en hel liste af dem på Mayday-info.dk.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hyper 2003. Blev det behandlet alt for langt ned. 2010 Erfa Thyroid
Av Pjevs i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 07-05-10, 22:07 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Hyper siden -92 hypo siden -98
Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 97Siste melding: 21-11-09, 11:45 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01

Svar med sitat

Bokmerker